Betingelser og praktisk information

Her kan De læse om vores betingelser og få praktiske informationer.
Har De nogle spørgsmål er du naturligvis mere end velkommen til at kontakte vores kontor enten telefonisk eller pr. e-mail.

Første polering. Bestilt via vores online tilbud.

Vi forbeholder os retten til at kontrollere om oplysningerne vi har modtaget, stemmer overens med hvad vi vil fakturere Dem. Vores vinduespudser kontrollerer om antal ruder, (hvis stige) og hvilken størrelse Deres vinduer har, stemmer overens med de oplysninger vi har modtaget. Såfremt der skulle være ændringer og dertil prisændringer, vil vores vinduespudser informerer Dem inden vi udfører næste polering (kun ved prisstigning, en merpris).

For at lette administrationen og passe godt på vores miljø, bliver Deres bolig lagt i vores rutesystem som beregner næste besøg udfra ugenummer. Accepterer De tilbuddet indenfor fastsatte dato, vil vi besøge Deres bolig første gang i den oplyste uge.
Accepteres tilbud efter den oplyste uge, kan første polering naturligvis ikke foretages i den oplyste uge. 
Vi tager forbehold for ferieplanlægninger, weekender, vejrlig eller sygdom.

Når De indhenter tilbud online og ikke accepterer dette indenfor den fastsatte tidsramme, vil De modtage en påmindelse fra vores system.
Du tillader hermed at vi må sende Dem denne påmindelse på Deres oplyste e-mail adresse.
Således De stadig ikke accepterer tilbudet efter denne påmindelse, sletter vi alle Deres oplysninger fra vores tilbudsystem jvf. lov om databehandling (Se punkt GDPR).

Udvendig polering (uden SMS)

Vi kommer forbi Deres nabolag hver måned. Helt afhængigt af antal arbejdsdage i måneden, kan det variere fra 26-30 dage imellem hver polering.
Deres vinduer må ikke være utilgængelige; legetøj, beplantning eller lignende må ikke blokere for vinduet eller dets adgang hertil.

Udvendig polering (med SMS)

Vi skriver til Dem tidligst 1 dage før poleringen. Ved SMS kan De eventuelt ringe med det samme og spørge om indvendig polering, såfremt det ikke forefindes i Deres abonnement. Grunden til at vi skriver er typisk hvis De har hund i haven, låst havelåge, vi skal igennem huset (rækkehus) eller nogle vinduer der ikke kan pudses udefra.

Bemærk: Hvis vores vinduespudser ikke har adgang til Deres bolig på den aftalte dag, vedlægges gebyr 250 kroner på Deres faktura pga. forgæves kørsel.

Indvendig polering

Såfremt De ønsker en indvendig vinduespolering skal denne bestilles i god tid. Enten pr. telefonisk henvendelse eller pr. e-mail: info@dinpolering.dk og gerne minimum 4 dage før planlagt udvendig polering.

Ved indvendig polering gælder samme regler som udvendigt. Vinduerne må ikke være utilgængelige;
beplantning, nips, gardiner/persienner eller lignende skal være så vidt muligt fjernet.
Vi fralægger os naturligvis ethvert ansvar, såfremt De mener vinduet skal pudses trods ovenstående ikke er fjernet.

Indvendig polering (abonnement)

Vi henvender os tidligst 3 dage før polering indvendigt, telefonisk eller via sms. Vi kører med 2-timers interval (f.eks 7-9, 8-10 eller 9-11) af hensyn til andre indvendige eller aftalte poleringer i Deres nabolag. Ønsker du poleringen foregår præcis klokken 7 eller før, kan vi sagtens aftale dette.

Hvis De ikke kan være hjemme, kan du sagtens lægge en nøgle ud til vinduespudseren.

Såfremt vi ikke får telefonisk kontakt, pudser vi kun udvendigt – med mindre aftalen indebærer en opringning/SMS som ved udvendig polering.

Polering udenfor rute

Skal vi foretage en ekstraordinær polering hos Dem, på tidspunkter hvor vi ikke er i Deres område, koster dette fra 500 kroner + abonnementets normale pris.

Intervaller

Din Polering kommer rundt i Deres område hver 4. uge, typisk med ca. 26-30 dages mellemrum. Såfremt De ikke har valgt polering hver 4. uge, vil prisen være en smule dyrere. Jo færre vinduespoleringer om året, desto dyrere bliver det.

Din Polering pudser i alt slags vejr - regn, sne og frost er ingen hindring.

Hvis polering springes over i tide og utide, vil abonnementet blive dyrere idet polering foregår færre gange. Vi tillader os at vedlægge et mindre gebyr på næste faktura, såfremt De har fravalgt polering jvnf. det abonnement De har valgt. De kan naturligvis altid ændre abonnementsaftalen til færre poleringer om året.

Prisændringer

Din Polering prøver naturligvis at ramme det helt rigtige tilbud på Deres bolig, men det kan afvige såfremt optællingen ikke er korrekt eller der opstår væsentlige ændringer i deres tilbud. Når Din Polering kommer ud til Deres bolig første gang, vil vores vinduespudser kontrollere om tilbudet lever op til de faktiske antal vinduer, stige flyt eller lignende.

Såfremt De ønsker en ekstra polering udenfor den aftalte tidsramme, kan vi opkræve et gebyr for kørsel udenfor ruten.

Prisen for vinduespolering indexreguleres én gang årligt.

Betaling

Din Polering giver Dem 8 dages betalingsfrist. De kan naturligvis sagtens tilmelde Dem betalingsservice, overfører via Deres Netbank eller benytte MobilePay. Vi anbefaler at De betaler regningen med det samme, for at undgå eventuelle gebyrer.

Ved for sent betaling vedlægger vi et gebyr på 200 kroner på næste faktura.

Reklamationer

Hvis De ikke er tilfreds med poleringen, så send en e-mail til info@dinpolering.dk – dog senest 1 dag efter polering. Vi kommer hurtigst muligt ud til en reklamation og pudser naturligvis efter på de ruder, hvor De ikke er tilfreds.

Normal polering

Din Polering pudser Deres vinduer fri for snavs og lignende som tilføjes ruden på naturlig vis. De kan derfor ikke forvente ved normal polering, at få fjernet snask fra eksempelvis håndværkere, kalk eller lignende unormale emner. Kalk kan forekomme hvis du skyller Deres vinduer med haveslangen eller plask fra en pool.

Ønsker De en afrensning af vinduer, såfremt der findes klistermærker, silikone, mørtel eller lignende på vinduerne – kan denne bestilles telefonisk eller pr. e-mail – info@dinpolering.dk

Vi fralægger os ethvert ansvar overfor ridsede vinduer. Ridser kan forekomme over noget tid på grund af vind og vejr og ikke på grund af vores behandling af Deres vinduer.

Rabat på vinduespolering

Rabatten er kun gældende ved online tilbud og kun første udvendige vinduespolering i abonnement 4 ugers interval.

Såfremt abonnementet opsiges jvnf. betingelserne (se nedenfor), dog før 3. vinduespolering vil DinPolering ApS opkræve rabatten tilbage og kunden skal dermed betale fuld pris for den første udvendige vinduespolering.
Kunden fravælger hermed rabat på første udvendige vinduespolering.

GDPR  (Persondataforordningen)

Din Polering ApS opbevarer Deres data i vores sikre kundesystem, dog kun så længe De er kunde hos Din Polering ApS.
Såfremt De ikke længere vil være aktiv kunde, bliver deres informationer slettet automatisk - ligeledes gør dette sig gældende såfremt De ikke accepterer tilsendte tilbud indenfor fastsatte tidsramme efter 1. påmindelse.
De kan til enhver tid få oplyst hvilke data vi har om Dem og naturligvis til enhver tid bede dem blive slettet. Link til privatlivspolitik: https://pudserbasen.dk/453-6475382/privatlivspolitik

Ændringer af aftalen

Alle ændringer, eksempelvis opsigelse af aftaler skal ske senest 10 dage før næste aftalt polering. Send en e-mail til Din Polering, info@dinpolering.dk

Sidst revideret d. 25 maj 2018