Vinduespolering
Forside » Betingelser

Betingelser

Her kan du læse om vores betingelser og få praktiske informationer.
Har du nogle spørgsmål er du naturligvis mere end velkommen til at kontakte vores kontor enten telefonisk eller pr. e-mail.

Persondataforordning (GDPR)

Her passer vi rigtig godt på dine private data og opbevarer dem i vores sikre systemer. Såfremt du ikke accepterer det tilsendte tilbud, vil dine data automatisk blive slettet fra vores system jvnf. lov om opbevaring af personlige data.
Læs også vores privatlivspolitik.

Første polering. Bestilt via vores online tilbud.

Vi forbeholder os retten til at kontrollere om oplysningerne vi har modtaget, stemmer overens med hvad vi vil fakturere dig. Vores vinduespudser kontrollerer om antal ruder, (hvis stige) og hvilken størrelse dine vinduer har, stemmer overens med de oplysninger vi har modtaget. Såfremt der skulle være ændringer og dertil prisændringer, vil vores vinduespudser informerer dig inden vi udfører næste polering (kun ved prisstigning, en merpris).

For at lette administrationen og passe godt på vores miljø, bliver din bolig lagt i vores rutesystem som beregner næste besøg udfra ugenummer. Accepterer du tilbuddet indenfor fastsatte dato, vil vi besøge din bolig første gang i den oplyste uge.
Accepteres tilbud efter den oplyste uge, kan første polering naturligvis ikke foretages i den oplyste uge. 
Vi tager forbehold for ferieplanlægninger, weekender eller sygdom.

Når du indhenter tilbud online og afbryder bestillingen midtvejs, tillader du at vi må sende dig e-mail på oplyste e-mail adresse samt eventuelt kontakte dig telefonisk. 

Når du indhenter tilbud online og ikke accepterer dette indenfor den fastsatte tidsramme, vil du modtage en påmindelse fra vores system.
Du tillader hermed at vi må sende dig denne påmindelse på din oplyste e-mail adresse.
Såfremt du stadig ikke accepterer tilbudet efter denne påmindelse, sletter vi dine oplysninger fra vores system jvf. lov om databehandling (Se punkt GDPR). Som udgangspunkt slettes alle indtastede oplysninger automatisk efter 45 dage.

Udvendig polering (uden SMS)

Vi kommer forbi dit nabolag hver måned. Helt afhængigt af antal arbejdsdage i måneden, kan det variere fra 26-30 dage imellem hver polering.
Dine vinduer må ikke være utilgængelige; legetøj, beplantning eller lignende må ikke blokere for vinduet eller dets adgang hertil.

Udvendig polering (med SMS)

Vi skriver til dig tidligst 1 dag før poleringen. Ved SMS kan du eventuelt ringe med det samme og spørge om indvendig polering, såfremt det ikke forefindes i dit abonnement. Grunden til at vi skriver er typisk hvis du har hund i haven, låst havelåge, vi skal igennem huset (rækkehus) eller nogle vinduer der ikke kan pudses udefra.

Bemærk: Hvis vores vinduespudser ikke har adgang til din bolig på den aftalte dag, vedlægges gebyr fra 300 kroner på din faktura pga. forgæves kørsel.

Indvendig polering

Såfremt du ønsker en indvendig vinduespolering skal denne bestilles i god tid. Enten pr. telefonisk henvendelse eller pr. e-mail: info@dinpolering.dk og gerne minimum 4 dage før planlagt udvendig polering.

Ved indvendig polering gælder samme regler som udvendigt. Vinduerne må ikke være utilgængelige;
beplantning, nips, gardiner/persienner eller lignende skal være så vidt muligt fjernet.
Vi fralægger os naturligvis ethvert ansvar, såfremt du mener vinduet skal pudses trods ovenstående ikke er fjernet.

Indvendig polering (abonnement)

Vi henvender os tidligst 3 dage før polering indvendigt, telefonisk eller via sms. Vi kører med 2-timers interval (f.eks 7-9, 8-10 eller 9-11) af hensyn til andre indvendige eller aftalte poleringer i dit nabolag. Ønsker du poleringen foregår præcis klokken 7 eller før, kan vi sagtens aftale dette.

Hvis du ikke kan være hjemme, kan du sagtens lægge en nøgle ud til vinduespudseren.

Såfremt vi ikke får telefonisk kontakt, pudser vi kun udvendigt – med mindre aftalen indebærer en opringning/SMS som ved udvendig polering. 

Det koster fra 300 kroner hvis du udebliver fra aftalte vinduespolering uden at give besked, såfremt vinduespudseren ikke kan få adgang til din bolig.

Polering udenfor rute

Skal vi foretage en ekstraordinær polering hos dig, på tidspunkter hvor vi ikke er i dit område, koster dette fra 500 kroner + abonnementets normale pris.

Intervaller

Din Polering kommer rundt i dit område hver 4. uge, typisk med ca. 26-30 dages mellemrum. Såfremt du ikke har valgt polering hver 4. uge, vil prisen være en smule dyrere. Jo færre vinduespoleringer om året, desto dyrere bliver det.

Din Polering pudser næsten i alt slags vejr - regn, sne og frost er som regel ingen hindring.

Kunders afmeldinger grundet vejret accepteres ikke.

Hvis polering springes over i tide og utide, vil abonnementet blive dyrere idet polering foregår færre gange. Vi tillader os at vedlægge et mindre gebyr på næste faktura, såfremt du har fravalgt polering jvnf. det abonnement du har valgt. Du kan naturligvis altid ændre abonnementsaftalen til færre poleringer om året.

Prisændringer

Din Polering prøver naturligvis at ramme det helt rigtige tilbud på din bolig, men det kan afvige såfremt optællingen ikke er korrekt eller der opstår væsentlige ændringer i dit tilbud. Når Din Polering kommer ud til din bolig første gang, vil vores vinduespudser kontrollere om tilbudet lever op til de faktiske antal vinduer, stige flyt eller lignende.

Såfremt du ønsker en ekstra polering udenfor den aftalte tidsramme, kan vi opkræve et gebyr for kørsel udenfor ruten.

Prisen for vinduespolering indexreguleres én gang årligt.

Betaling

Din Polering giver dig 8 dages betalingsfrist. Du kan naturligvis sagtens tilmelde dig betalingsservice, overfører via din Netbank eller benytte MobilePay. Vi anbefaler at du betaler regningen med det samme, for at undgå eventuelle gebyrer.

Ved for sent betaling vedlægger vi et gebyr på 100 kroner på næste faktura.

Reklamationer

Hvis du ikke er tilfreds med poleringen, så send en e-mail til info@dinpolering.dk – dog senest 3 dage efter polering. Vi kommer hurtigst muligt ud til en reklamation og pudser efter på de ruder hvor du ikke er tilfreds, såfremt vi mener reklamationen er velbegrundet.

Ridser på ruderne

Vi fralægger os ethvert ansvar overfor ridsede vinduer. Ridser kan forekomme over noget tid på grund af vind og vejr og ikke på grund af vores behandling af dine vinduer. Ridser erstattes derfor ikke.

Normal polering

Din Polering pudser dine vinduer fri for snavs og lignende som tilføjes ruden på naturlig vis. Du kan derfor ikke forvente ved normal polering, at få fjernet snask fra eksempelvis håndværkere, kalk eller lignende unormale emner. Kalk kan forekomme hvis du skyller Deres vinduer med haveslangen eller plask fra en pool.

Ønsker du en afrensning af vinduer, såfremt der findes klistermærker, silikone, mørtel eller lignende på vinduerne – kan denne bestilles telefonisk eller pr. e-mail – info@dinpolering.dk

Rabat på vinduespolering

Hvis man får rabat på sin aftale om vinduespolering, gælder dette kun ved online tilbud og kun private kunder på første udvendige vinduespolering i 4, 8 og 12 ugers interval - med mindre andet skriftligt er aftalt med kontoret.

Såfremt abonnementet opsiges jvnf. betingelserne (se nedenfor), dog før 3. vinduespolering vil Din Polering ApS opkræve rabatten tilbage og kunden skal dermed betale fuld pris for den første udvendige vinduespolering. Kunden fravælger hermed rabat på første udvendige vinduespolering.

Ændringer af aftalen

Alle ændringer, eksempelvis opsigelse af aftaler skal ske senest 10 dage før næste aftalt polering. Send en e-mail til Din Polering, info@dinpolering.dk

Sidst revideret d. 8 februar 2022

Tilbud på vinduespudsning

FaktaBoks